zondag 18 juni 2017

up date; 3 weken de sleutel


Helemaal ingepakt in steigers en doek... binnen helemaal kaal, ondersteund door stempels..
je kijkt op meerdere plekken zo van binnen naar buiten..

maar blij mee!!!

Trots op ons,
dat we dit mega-project aangaan.

want " mega" dat is het wel.








Ik zie het gelukkig nog helemaal voor me, die stip op de horizon.
die trap houdt me bij de les.

Toch was het even doorbijten deze week; ik verwacht dat we nu ( letterlijk) op het diepte punt zitten. Tot de bouwvak ligt de focus op groot, grof en ruig. 
De dakpannen gaan er trouwens ook nog af..misschien wordt het toch nog net iets erger...


Maar dan...

(ps ons huidige huis is verkocht!)



1 opmerking:

Miranda | Taxx Life Blog zei

Wow, ik ben echt heel benieuwd hoe dit huis gaat worden Als ik jullie oude huis zie, wordt het vast weer een plaatje. Fijn dat jullie oude huis verkocht is!