zaterdag 16 november 2013

Sinterklaastijd...

 
Wat geniet ik altijd van deze tijd van het jaar!
Natuurlijk in de klas, bij mijn kleuters, maar ook thuis.
 
Kees is nu voor het tweede jaar betrokken in "het grootste geheim van Nederland".
Jannes hoort nog bij de gelovigen. Hij was vlak voor de aankomst van Sinterklaas ietwat kritisch...
maar na vandaag is daar niks meer van te bekennen.
 
Vol overgave hebben ze net beiden (- ook Kees:) hun schoen gezet en gezongen.
De knuffelpieten zijn weer tevoorschijn gekomen en het huis is in stijl gedecoreerd, we keken naar de intocht op tv, de pietenpakken zijn opgesnord, maillots aangewurmd en er werd volop gespeeld!
 


En ik? Ik heb weer even fijn "geklust"!
 
 

 
Voor de labels gebruikte ik das-klei, sinterklaasstempels en goudverf.
 
De potten zijn aan de binnenkant beplakt met behangplaksel en de randjes van taartonderleggers.
De potten hebben met Sint Maarten ook al hun dienst bewezen ( maar dan zonder het label)
en straks met kerst "pimp" ik ze ook weer net even anders..
 


2 opmerkingen:

Indruk zei

Wat zijn ze toch leuk die klei hangers. Hier ga ik ze binnenkort ook weer maken. Pascale X

Unknown zei

Hartstikke leuk!
Lieve groet,
henny