woensdag 3 juli 2013

een SPEKtaculaire vakantie

 
Nog 1 dag werken en dan zit het schooljaar er voor mij weer op.
Morgen neem ik afscheid van een heel clubje kinderen.
Zij gaan, veelal na ruim 2 jaar, door naar groep 3.
Behalve van de kinderen neem ik ook afscheid van hun ouders.
Sommige gezinnen "volg" ik al heel wat jaren;
 eerst zat hun oudste bij mij, nu hun jongste... 
 
Vanavond is er nog een afscheid van een lichting groep 8.
Ook daarvan heb ik een grote club ooit als kleuter in de groep gehad.
 
En bij een afscheid hoort een cadeautje!!

 
Nog even doorbijten en dan...
 
VAKANTIE!

5 opmerkingen:

Indruk zei

wat een ontzettend leuk idee die ga ik onthouden! pascale x

Maaike zei

Wat een leuk idee! Fijne vakantie!

Groeten Maaike

Tante Pollemop zei

Leuk!!! Goed gevonden weer!

hethanenhok.blogspot.com zei

Wat heb jij toch altijd leuke ideeen!!!!
Fijne vakantie!
Groetjes Sandra

Unknown zei

Wat weer leuk bedacht! Ondertussen is die dag al voorbij en mag je lekker gaan genieten van een (voor de meesten onder ons) lange vakantie.
Ook met je eigen kinderen zal je wel weer leuke dingen in petto hebben. Mijn zoontje is nog te klein (17 maanden), maar tips zijn welkom...de kids van mijn man zijn hier 3 weken en we gaan niet op vakantie. De tent voor in de tuin staat al klaar en gaan we morgen opzetten (logeren in eigen tuin) en het zwembad wordt opgeblazen. Toch zal een creatieve juf als jij vol zitten met leuke ideetjes ;-)
Geniet van je vakantie!
Lieve groet,
Karin