donderdag 25 augustus 2011

31,32,33/ 45

14 opmerkingen:

lia zei

Oh eindelijk, die paar nachtjes met het mooiste park van Nederland. Zit de kleine Jannes nog na te genieten, of gaat het nog gebeuren.

Hoe dan ook, veel plezier....

liefs Lia

Claudia Leertouwer zei

...as zaterdag is het bij ons zo ver!

Tanja zei

Heel veel plezier Nieneke, en ik ben benieuwd naar de foto's van je kindjes als ze er zijn.

Liefs
Tanja

It's me zei

Helemaal leuk......ben benieuwd.....liefs Ria...xxx...

Corine(THUIS) zei

Mijn favoriete dagje uit! Nog steeds vind ik de sfeer daar helemaal goed..
Genieten maar Jannes!
Groeten, Corine(THUIS)

Mayflower zei

Ohh....de Efteling....superleuk.
Jannes zit alvast te genieten.....ik wens jullie veel plezier.
En loop ik even een rondje door je huis hihi....leuke foto's.
Lieve groet, Mea

alma zei

Leuk.....blijft bij mij favoriet! Wij gaan ook volgende week ....Yes!!

Groetjes
Alma

Kaatje zei

Heel veel plezier!!!! Te leuk gewoon! groetjes Karin

flowersandhome zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Heel veel plezier.
Zo een leuke foto van je zoon.
Groetjes Brigitte

Margot zei

Ben je bij mij om de hoek????
Heerlijk genieten...het blijft het mooiste park...vind ik dus...
Zonnige???groetjes, Margot

faire un songe zei

Heel veel plezier... en goed voorbereid is het halve werk.
Groetjes Hetty

Marja zei

Ben heel benieuwd hoe jullie het hebben gehad in de Efteling..Wil zelf ook volgend jaar naar Bosrijk!Zo te zien is Jannes goed voorbereid.

Lieve Groetjes Marja.

hokje zei

Dat waren vast heerlijk dagen met veel mooie momenten! De boot is werkelijk waar een plaatje geworden; complimenten!

Fijne dag, Miranda